Ana Sayfa    Eğitim Takvimi     Bize Ulaşın 





 

Eğitim Takvimi » Müşteri Odaklı Satış ve Pazarlama Teknikleri Eğitimi

On-Line Başvuru Formu

Program İçeriği

  • Müşteri tanımı ve müşteri ilişkilerinin önemi
  • Değişik müşteri tipleri ve yaklaşım taktikleri
  • İyi bir satıcıda olması gereken özellikler
  • Sadık müşteri yaratma yolları ve gülümseme antrenmanları
  • İlk izlenim-30 sn etkisi
  • Müşteriye Yönelik Aktif Karşılama Yöntemleri
  • Müşteri ilişkilerinde yasaklar
  • Müşteri şikayeti bir armağan mıdır?
  • Satış sırasında vücut dilinin etkin kullanılması, Role-playing
  • İşletmede ekip çalışması sağlama yöntemleri
  • Satış ve müşteri ilişkilerinde önemli silahlar: Etkin dinleme ve doğru soru sorma teknikleri-Role-playing
  • Müşteriyi ikna etme şekilleri
  • Modern kişisel satış aşamaları, Vcd gösterimi
  • Müşteri ilişkileri ve satışta gerekli bilgi türleri
  • Satışa hazırlık planlaması
  • Personelin konuşma yetkinliğinin geliştirilmesine ilişkin ipuçları
  • Müşterilerin satınalma güdüleri
  • "Özellik Anlatır, Fayda Satar" yaklaşımı
  • Tahsilatta müşteriye yaklaşım satış teknikleri
  • İlave ürün satma yöntemleri
  • Müzakere yetkinlikleri
  • Satış sonuçlandırma ipuçları
  • Demostrasyon ve Prezantasyon
  • Karşılaşılacak itirazlar ve itiraz karşılama yöntemleri, Uygulama
  • Fiyat itirazları ve pazarlık teknikleri
  • Satış kapatırken sorulacak sorular ve ipuçları, Vcd gösterimi
  • Satış sonrası müşteri memnuniyetinin koşulları
  • Satışta yaşanan problemlerin çözümüne yönelik "Balık Kılçığı Tekniğinin" kullanılması

Eğitmen : Cem KÜÇÜKTEPEPINAR

Lisans öğrenimini Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF İşletme Bölümünde 1989 yılında tamamlayan Küçüktepepınar, yüksek lisans derecesini 1995 yılında aynı üniversitenin Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme - Pazarlama bölümünden almıştır. Profesyonel olarak Pazar Araştırma Uzmanı, Satınalma Uzmanı, Satış Müdürü, Pazarlama Müdürü görevlerinde bulunmuş, Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir M.Y.O. – Satış Yönetimi Programı Koordinatörü ve Öğretim Görevlisi olarak 7 yıl Pazarlama ve Satış dersleri vermiştir. T. Emlak Bankası A.Ş. Eğitim ve Motivasyon Daire Başkanlığında Satış ve Müşteri İlişkileri Eğitmeni ve T.Halk Bankası A.Ş. Eğitim Daire Başkanlığında Eğitim Programı Yöneticisi ve Eğitmen olarak görev almıştır. Başbakanlık Müşavirliği yapmıştır. 15 yıldır KOBİ’lerde Satış ,Pazarlama, CRM ve Marka danışmanlığı yapmaktadır. İhracat ve iç Pazar ağırlıklı sektöründe etkin olmak isteyen  şirketlerin marka değerini arttırıcı sonuç odaklı çalışmalar gerçekleştirmiştir. Tekstil, hizmet, inşaat, turizm,  gıda, ilaç ve mobilya sektörlerinde, danışmanlıklar yaparak , bu firmaların pazarlama stratejilerini ve kurumsal yapılarını geliştirici SONUÇ ODAKLI çalışmalar yapmaktadır. Küçüktepepınar; Türkiyedeki birçok büyük ölçekli, küçük ölçekli firma ve kamu sektöründe çalışan personel ve yöneticilere yönelik olarak, Marka Yönetimi (Tekstil) , Satış Teknikleri , Pazarlama Stratejileri , Rut Yönetimi, Kurumsallaşma , İletişim Teknikleri, Kilit Müşteri Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Bayi Yönetimi, Satış Yönetimi, Müzakere Teknikleri, Mağazacılık konularında eğitim vermiştir. Satış , Pazarlama ve Marka Yönetimi üzerine çeşitli kitap ve makaleleri bulunmaktadır. Şirketlerin pazarlama stratejilerinin belirlenmesi, pazarlama-satış ekibinin kurulması-eğitilmesi ve marka oluşturma projelerini de yürütmektedir. 2006 yılında kurulan AKADEMİ PAZAR Projesinin Kuruculuğunu ve Koordinatörlüğünü yürütmüştür. Yurtdışında da danışmanlık yaptığı firmaların faaliyetlerinde aktif olarak görev almış ve çeşitli AR-GE çalışmaları yürütmüştür. Özel sektörde ; Resmi ve Yarı Resmi Kuruluşlarda,  TOBB, ATO, ASO  ,İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği, Ostim İdare, Hazine Müs., Halk Bankası; Emlak Bankası, KOSGEB, Sanayi Bakanlığı,Turizm Bakanlığı, Sincan Organize Sanayi, 18 Sanayi ve Ticaret Odasında Eğitim , ODTÜ, T.Telekom, PTT gibi birçok kuruluşa eğitim ve danışmanlık hizmeti vermiştir

Program Bilgileri

  • Katılımcı sayısı 25 kişi ile sınırlıdır.
  • Aynı firmadan üç kişi ve üzeri katılımcılar için %10 indirim uygulanır.
  • Program 13:00-18:00 saatleri arasında devam eder.
  • Eğitim sonunda tüm katılımcılara sertifika verilecektir.
  • Eğitim araç gereçleri, ara ikramlar ücrete dahildir.
  • Kesin kayıt için kayıt formu doldurulması ve banka dekontu ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
  • ARTİL, gerektiğinde programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. Program iptal edildiğinde banka hesaplarımıza yatırılan ücret aynen iade edilir.
  • Kesin kayıt ve katılımcı formu için 0 312 425 57 47(pbx) no'lu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Artil Danışmanlık, © 2007